تی شرت یقه شل طرح Fila

 

 

تی شرت یقه شل طرح Fila

طراحی بسیار شیک و زیبا


فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)

جنس: نخ و پنبه درجه یک



قیمت : 35000 تومان



در جامعه امروزی بسیاری از جوانان به استایل اسپرت علاقه بیشتری داشته و کمتر کسی پیدا می‌شود که فکر پوشیدن و یا ن تی شرت را نداشته باشد. تی شرت یقه شل طرح Fila مطابق مد روز یک تیشرت با طرح خاص بوده که از ترکیب 3 رنگ قرمز ، زرد و مشکی تشکیل شده که جذابیت بسیاری به آن می دهد. این تی شرت به صورت فری سایز (مناسب لارج و ایکس لارج) عرضه می شود.


قیمت : 35000 تومان



ویژگی های تی شرت یقه شل طرح Fila :
-
فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)
- دارای جنس نخ و پنبه درجه یک
- قد تی شرت: 69 سانتی متر
- عرض شانه: 53 سانتی متر
- بسیار شیک و مورد پسند جوانان
- رنگ بندی: قرمز ، زرد ، مشکی (ترکیبی)


روش :
برای پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 35000 تومان
 
برچسب ها : تی شرت Fila , تی شرت یقه شل , تی شرت پسرانه فیلا , پوشاک , تی شرت شیک پسرانه , تی شرت مشکی , تی شرت مارک , تی شرت Fila ,

تی شرت محرم (طرح عرشیان)

تی شرت آستین بلند عرشیان، طرح ماه محرم امسال با طراحی متفاوت از دیگر طراحی های موجود در بازار ارائه شده. جنس این تی شرت از پارچه پنبه است. با کیفیت استثنایی و چاپ عالی .

قيمت : 28000 تومان
کفش پوما مدل Zola

اگر به دنبال کفشی دخترانه شیک و راحت با طراحی خاص و منحصر به فرد هستید که مناسب با فصل از پوشیدن آن لذت ببرید کفش دخترانه پوما مدل Zola را به شما پیشنهاد می نماییم.

قيمت : 49000 تومان
کوله پشتی Tommy Hilfiger

کوله پشتی TOMMY HILFIGER بسیار زیبا، با اندازه ی متوسط و دارای طراحی خاص می باشد. روی کیف با یک گیره طلایی رنگ تزئین شده است. یک زیپ پشت کیف قرار دارد که مناسب قرار دادن کارت های اعتباری و وسایل کم حجم مشابه می باشد.

قيمت : 45000 تومان
عینک خلبانی شیشه آبی

عینک خلبانی شیشه آبی به همراه کیف و دستمال اورجینال برای اولین بار در ایران. عينك فوق العاده جديد با طراحي مدرن. از اولين كساني باشيد كه اين عينك را امتحان مي كنند .

قيمت : 34000 تومان
کیف نه دیزل مدل Fancy

کیف نه دیزل مدل فنسی. این کیف فوق العاده زیبا و جادار در سه رنگ مشکی، آبی و قهوه ای ارائه شده است و طراحی شیک آن نظر خانوم های خوش سلیقه را به خود جلب می نماید.

قيمت : 49000 تومان

گاه اینترنتی دیجی کالا تومان ,fila ,لارج ,طراحی ,قيمت ,مشکی ,قیمت 35000 ,سایز مناسب ,ایکس لارج ,35000 تومان ,tommy hilfiger ,قیمت 35000 تومان ,پشتی tommy hilfiger ,قيمت 49000 تومان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

حیوانات خانگی كتابخانه عمومي دليران تنگستان آباد خریدار ضایعات *Calmly* تیم پشتیبانی امنیت اینستاگرام akhbar tecnolozh11 چشمان بیدار آریا نیک ایران|گلریزوب | ایتی کلوب | همه چیز | چت ساپورت| ایتی ساپورت